Uitgeverij ExCorde

EXCORDE_DEFUitgeverij ExCorde*, een imprint van Merkrelaties, is opgericht vanuit de ideeënstorm die ontstond bij het schrijven van Campinggeluk. Kennis, kunde en prettige contacten waren al in ruime mate voorradig: van strategie tot marketing, van liefdevol (her)schrijven tot beeld uitzetten. Aan inspiratie geen gebrek.
Met heel veel plezier presenteert ExCorde haar eerste feel-good roman Campinggeluk, in samenwerking met Boekenbestellen.nl die het drukwerk verzorgt en de handling regelt. Boekwinkels bestellen Campinggeluk volgens de gebruikelijke weg bij het Centraal Boekhuis (ISBN 978-90-821697-0-6).

Meerdere titels volgen, waaronder ’s werelds eerste (interactieve) Operaroman, een meeslepend liefdesavontuur gebaseerd op de beroemdste opera ooit: La Traviata.

* (vanuit het hart)

Over de uitgever

René Herremans is eigenaar van Merkrelaties en werkzaam bij Ahold. Hij is auteur en mede-uitgever van twee managementboeken over HR & Marketing in de 21 eeuw.